Wednesday 20 February 2013

Acer Aspire 8920G 18,4" Full HD Laptop 2ft-ról!!! - Jelenlegi ára: 2 Ft

ACER ASPIRE 8920G
PROCI: INTEL CORE 2 DUO T6600 2X2, 2GHZ.. RAM 1GB DDR2..
VIDEÓ KÁRTYA CSERÉLHETŐ: NVIDIA GeForce 9500M GS 512MB
OPTIKAI MEGHAJTÓ: DVD/RW  Blu-ray nem minden lemezt olvas...
a bal oldalon érintő panellal lehet hangot állítani szép kéken világit közben 5, 1 hangrendszere van gyárilag...
hdd nincs csak a telepítésig tettem bele... de két hely is van benne tehát dupla merevlemeznek van helye...
akku veszi a töltést de nem jó már vagy nagyon lemerítetek... töltője nincs....
Anyi esztétikai hibája van hogy  a lcd fedlap a jobb hátuljánál repedés található ez javítható csak én nem szerelgetem... (lásd 7. képen)
A laptop kintről Ausztriából származik előéletéről nem tudok semmit., alkatrészeket nem szedem ki nem szerelgettem amelyik indul vagy benne vannak az alkatrészek, akkor kipróbálom és eladásra bocsátom, de nem napokig tesztelgettem csak a próba ideje alatt amit észreveszek azt leírom. Előfordul hogy csavar is hiányzik.
Kipróbálási lehetőség személyes átvétel esetén előre egyeztetett időpontban megoldható.
CSAK AKKOR LICITÁLJ HA 5 NAP ALATT RENDEZED IS, ÉS 2 NAPON BELÜL FELVESZED VELEM A KAPCSOLATOT! HA NEM AKKOR ÚJRA HIRDETTEM, A MEGFELELŐ ÉRTÉKELÉST KÖVETŐEN!!


Jelenlegi ára: 2 Ft

Az aukció vége: 2013-03-03 19:55
. Acer Aspire 8920G 18,4" Full HD Laptop 2ft-ról!!! - Jelenlegi ára: 2 Ft

0 comments:

Post a Comment