Monday 24 December 2012

Joy,szép,moletti,hasított bőrkabát,szinte új, 48-s - Jelenlegi ára: 8 900 Ft


JOY, szépen kidolgozott, női hasított bőrkabát eladó. Belül selyemmel bélelt. Cipzárral záródik, belül egy, kivül kettő zsebes.   Szép állapotú, szinte új. A képen 54-s hölgyön lett fényképezve, ezért egy kicsit feszül rajta. Aláöltözve enyhébb téli napokon is viselhető.
A kabát tiszta. Ha később tisztításra szorul, akkor azt a tanácsot kaptam, hogy gyapjú programban mosható. Kipróbáltam, nekem bevált, az elején még fektetve szárítottam, majd amikor már majdnem száraz, akkor tettem vastag peremű vállfára.
Márka: JOY
Derékbőség (cm): 124
Mellbőség (cm): 126
Vállszélesség (cm): 15
Méret : 48
Ujjhossz (cm): 61
Hosszúság (cm): 77
Szezon: átmeneti
Szín: barna
Anyag: bőr
Kabát hossza: félhosszú
Állapot: hibátlan, újszerű
Angol méret: UK 18, UK 20
Méret (betűs): XL



Jelenlegi ára: 8 900 Ft

Az aukció vége: 2013-01-11 07:29
. Joy,szép,moletti,hasított bőrkabát,szinte új, 48-s - Jelenlegi ára: 8 900 Ft

0 comments:

Post a Comment