Monday 27 August 2012

BELLINDA gyönyörűszép fekete melltartó 90B - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Megvételre kínálok egy BELLINDA márkájú fekete melltartót 90B méretben. Merevítős fazon.
Új, egyszer sem viselt!
Gyönyörű melltartó. Ebben igazán nőnek érezheted magad!
"Hibája": ahol vettem, elfelejtették róla levenni a műanyag biztonsági bilétát.
Sajnos csak itthon vettem észre, így érthető, hogy miért nem hordtam, de az is igaz, hogy már nagy is lenne nekem.
A megoldás szerintem csak ismeretség kérdése: ha van olyan ismerősöd, aki ruházati üzletben dolgozik, egy pillanat alatt orvosolható a probléma!
A melltartó gyönyörű és kiváló márkájú!
A képek mindent elmondanak a szépségéről!
FIXÁR ESETÉN ÁLLOM A POSTÁT!!!
Nézz szét nálam, több termék vásárlásával postaköltséget spórolhatsz!



Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2012-08-30 13:14
. BELLINDA gyönyörűszép fekete melltartó 90B - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

0 comments:

Post a Comment