Monday 25 June 2012

Nokia 3330, gyönyörű, retro! (térerőhibás) - Jelenlegi ára: 2 222 Ft

Nokia 3330, gyönyörű, retro!
Még egy kincs, aminek a töltőjén kívül mindene megvan, azt valakinek korábban elajándékozhattam már. Nagyon szerettem, sokáig használtam, miután féléves korában egy hölgy tulajdonostól megvásároltam. A telefon sajnos térerőhibás lett, és tegnap már az akkuját sem tudtam feltölteni egy másik töltővel, az lehet, hogy megadta magát. Ennek ellenére gyűjtői a példány, annak, aki meg tudja javítani, igazi kincs lehet. Annál is inkább, mert a dobozban a jótállási jegyhez (ami már nem érvényes) csatolva a vásárlás blokkja, a felhasználói utasításon túl, még az akkori Westel díjszabás papírja is benne van. A doboz külső doboza is megvan, tényleg teljes. A Domino-szerződésről szóló papírt viszont ki kell vennem belőle, mert azon személyes adatok vannak, de az is megvan még. : -)
Vásároltam hozzá anno vadonatúj elő hátlapot, most az van rajta, de a csomagban benne lesz az eredeti is. A gombsoron pici, használatból eredő kopások vannak.
Kérem, nézze meg a többi termékemet is, sok szépséget, ragyogó állapotú retro készüléket találhat köztük!
Minden kérdésre szívesen válaszolok!
Kellemes licitálást kívánok!


Jelenlegi ára: 2 222 Ft

Az aukció vége: 2012-06-30 18:20
. Nokia 3330, gyönyörű, retro! (térerőhibás) - Jelenlegi ára: 2 222 Ft

0 comments:

Post a Comment